WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, October 6, 2009

induk RUmah..Anak Tikus..


more pada darah hussin 2000 yang telah diupdate kembali di reban peja

ayam tarik body..tubuh epal dan pendek..

satu sut kuning tu..
sebelum nie saya ader posting tentang induk titir yang saya

jadikan sebagai induk rumah saya..yang tu jenis induk slim tarik tengkuk..induk kali nie plak jenis ada tanda patah atas belakang..atau senang citer lekuk la atas belakang nyer..ni plak jenis body epal..anak keluarannya cerah2 macam kumbang lilin, kuning, ara atau merah..kalao keluaran anak titir tu rome anaknya cam ara cemar, tok uban, kuning kelarah atau jalak..

induk ni anak2 die lagi cepat bergaya kalao ada lekuk atas belakang..kaki kuning dan bulu pon kemas..anak die boleh jadi walau dengn pejantan yang kurang elok..tu yang makin sayang tu..anak2 tine die saya dah sebarkan kepada beberapa orang yang dipercayai untuk dibuat benih..