WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Sunday, February 20, 2011

SamButan MaUlidur Rasul peringkat sk keratONg 7..tengah UShar line nak menternak balik nie..

ni dah nak masuk minggu ke-3 peja menjadi pendidik di Chanis nie..3 minggu lagi cuti sekolah..leh balik jenguk anak2..tiap2 minggu leh jer balik tapi as cikgu baru letih la if balik sokmo kan..kamera plak tertinggal kat umah.kalau ada kamera leh jer peja amik gambor n masukkan lam blog nie..hope kengkawan tak marah la..
peja tengah wat baik ngan warga felda yang sememangnya baik terhadap cikgu..pihak pentadbiran ok sangat..so, peja pon rasenyer takderla tertekan sangat duk sini..juzt motor tak sampai lagi..tapi dah stat ushar2 reban orang felda sini..
kalau ada motor tetiap petang peja lepak reban diorang..pak sedara peja baru je beli sekor induk charolais..rm 2700..tambang rm 50..
tapi, peja tak tengok lagi..hahaha..ni gambor  persembahan nasyid kat sekolah peja..
peja kat sini baru jer..so, terkejut sakan la biler time maulud, golongan veteran sibuk melaram bagai untuk berarak..[ peja lak juz pakai sempoi jer..]..mano la den tahu ha kono pakai macam nak g kawin..takpe2..tahun depan ader laieee...
konvo plak bulan 3 nie..tapi satu ape pon tak tahu camner nak urusannya ..wait n see je laa..
so, sesuai dengan duk pon kat felda..peja ingat nak bawak la sepasang dua ayam serama nak bela kat apartmen peja nie..petang2 leh la suruh anak murid bagi makan..tangan dah lembut balik sebab tak pegang ayam..hahahah..ok la..nanti peja sambung balik k..kat sini line internet pon alaaalaa jer..