WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Wednesday, March 2, 2011

PengabAian Yang MembAWA pADAH...

 JANGAN AMIK MUDAH!!
VIRUS TIDAK DAPAT DILIHAT DENGAN MATA KASAR..

SALAM SEMUA..skang nie tengah nak tunggu masa masuk kelas..internet kat sekolah jer boleh tahan..so, jangan siakannyer..peja kat sekolah nie jadi ketua panitia Pendidikan Sivik, ketua bilik Percambahan Ilmu..dan Ketua Perpustakaan, ahli kelab Anti Dadah..
minggu nie minggu sukan..
so, sangat sibuk..
tapi tak dapat menyembunyikan perasaan bosan biler takleh main ayam..orang kat sini juzt buat reban besor2 tapi buat bela ayam kampung jerk..ermm..cuti minggu depan tapi takleh nak balik kampung rasenyer,..erghhh..tapi tetap aku gagahkan diri untuk tengok reban baru di dungun..hahahaha..
situasi nie adalah masa peja baru2 bawak masuk line kurik 5 tahun lalu..tetas dekat 70 ekor tapi nak tunggu sampai besar sepuluh ekor pon sakit..
masa tu takder der kene sampar tapi disebabkan kebodohan sendiri..huuhhuhu..ni la..tapi biler dah tahu teknik nyer..benda camni boleh la dikurangkan..