WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, May 26, 2009

< : bENIH aYAM paLING poWErrrr???


saigon..


aseel..cantik tak???


pama vs thai..

exam dah habis.. posting pertama selepas exam..jenuh pikir nak

tulis tajuk per..ngenang kan ader seorang customer tepon saya semalam kol pasal ayam yang saya bela..saya pon mendapat idea untuk menulis tajuk ini...kadang2 terfikir gak..kiter main ayam sama ada batang kaki, ayam ujung tanduk atau taji asal kiter pernah tak terfikir formula nak kacuk ikut baka aper agar ayam yang kiter buat 2 leh tindih jalan orang..gu lari cepat or gu terus lari biler dihimpit ngan ayam kiter???

memang kiter terlalu obses sama ada benih siam atau benih sesetengah ayam yang kiter kata sesuai dengan kiter nyer cadangan permainan..ayam yang kiter nak perturun kana itu mesti ader sejarah yang ok..yang kalah kiter terus semelih..tapi sejauh mana kebenarannya benih yang buat 2..kalao baka pama terkenal dengan sepakannya..saigon dengan kaki karannya, thai dengan kaki bisanya dan banyak lagi..adakah ayam kiter pernah bertemu gu dengan ayam berlainan baka..kiter kate ayam baka update leh cari makan tapi kater lak perot tak tahan..pe pendapat anda????

ayam kalo baka asal pon ader perot tak tahan kalao kacuk ayam sebenih..

ni saya nak komen dari anda ala kan....benih ayam maner paling power...


adakah benih brazillian ini???


cantiknyer baka shamo..


pe kelebihannya..

sumber rujukan :
ganoi.com..