WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Friday, August 12, 2011

RAMaDhan Bulan Yang Diberkati..Rezeki dinanti..

salam semua...tidak menjadi kesalahan jika peja mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan al MUbarak ini..uhhuhu..hampir sebulan tak update blog..rasenya tangan ini tak tahan sangat ingin menulis..bukan tak nak update..sebagai freshie peja kene banyak belajar mengenai benda baru..dapat balik sekali je kat kg..tu pon setelah peja mendapat rezeki baru..ni diaa..
 peja dapat balik pon sebab memang nk sangat balik..nak tengok rakyat baru peja..peja bagi nama die Robert..hhuhuh..yeler..baka import beb..ni baru usia 3 minggu masa peja balik..tapi die nyer body macam jenis baka KK yang umur 2 bulan lebih..
tengok tuu..yang depan tu kakak tirinya dengan ibu KK...
ermm..kaler memang cun laaa..padahal bapak putih ibu putih..terus balik modal..cer teka..jantan ke betina...hahaha
tengok la ibu die..kemain garang lagi...tapi tahun depan beranak lagi ekk..