WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Saturday, April 6, 2013

Berhabis untuk Hobi..

salam semua..
cuti seminggu ni peja memang busy habis..mana taknya..
urusan naik turun pejabat yang perlu disegerakan..
akhirnya pada hari Rabu, 27 Mac 2013..
hahaha
peja dapat memiliki sebidang tanah untuk meluaskan hobi menternak ayam nie..
walaupun terpaksa mengorbankan sebahagian ternakan peja tapi takpe laa..
nanti membiak la lagi ternakan tu..

tanah lot bangunan ini dalam daerah Besut juga..perancangan untuk masa depan..sekarang ni sedang ditanam dengan getah..siap pakej orang toreh lagi..

sebab tak tahu lagi nak tinggal kat mane jadi beli la dulu..

nanti senang buat pagar terus boleh lepas ayam..


geran siap tukar nama terus..
 
sebulan lagi terus keluar geran atas nama peja..rupa-rupanya baru nampak keuntungan dari bela ternakan nie..lepas la bahagian wat bayar hasil. tukar nama n bayar peguam..huhu..
 
tak risau dah untuk bela ayam banyak pasnie..