WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Wednesday, October 28, 2009

baka Seputeh Salju..SEJAK muLo TAtKALA muLO..


TApI TIME keCIK giNI je LA..

TENGOK POSING ATAS MEJA LAK..


NI BAPAK PUTIH PERTAMA BAGI TRIP BARU NIE,..
ai..nyesal lak jual balik bapak asal ayam putih nie.,.

ne la saya tahu..baka nie anak2 die nak masuk muda baru bergaya..aksesori ayam B tapi gaya A tu..sumer jenis selam..pertama kali tengok anak2 ayam baka nie..tensen pon ader..sampai ada member kater..takyah bela la baka nie..baik bela ayam sabung..

kalo anda tengok masa anak A dan B.. bukan main gemok lagi..bulu lambak lak tu..

saya kira lepas jer..tapi baka nie anak die tahan cuaca..saya kacuk la ngan ibu lama..bukan kacuk ngan ibu kandang lagi..

skang nie boleh berbangga la sebab ayam baka nie mula menggembiarakan hati saya..ayam baka lambat..skang nak kacuk ngan ibu kandang plak..biar anak A dah leh masuk bertanding sebab rome geng2 nie cantik2 dan berkilat,..