WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Friday, October 9, 2009

ibu siTAm..bloodline bAngkok Ganu..


GAMBAR PENUHNYER..

SISIK DEPAN NYER KELARAH

MUKER PON TEBAL DAH..
bulu basah, ijau berkilat, sisik kaki basah..sesuai dengan type

ayam nie yang main taji asal..saya pernah tengok die berlaga..masa mula amik dengan tuan asal nyer..perut tahan..nak belaga payah tapi biler dah berlaga..faham2 sendiri..saya lebih kepada penjgaan dan breeding sahaja..sebabkan kiter nak jaga sumer breed..jadi, banyak breed mesti ader..tak tidor malam dibuatnya..beberapa kali ulang alik umah tuan die baru dapat..die bagi nie pon sebab baik ngan abg saya..kiter pon nampak cam suci jer biler g umah org..tup2 die mintak tolong jagakan anak ayam die..pe lagi..peluang keemasan la..die pon ingat ayam nie jantan..sebab berlaga cam jantan..masuk kilas..pukul umbut punai..ketip pacat biler renggang sepak paler..maklumlah dah update jadi batang kaki..