WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Wednesday, October 14, 2009

TUKANG keBUN tAK bERTAuLIAH..


bersungguh makan ha.,..

KALO KAT SINI TAK DA YANG NAK MARAH..
YEYEYE..ARI NIE dah stat cuti..

ingat nak balik kampong tapi line tak clear laaa..so, inilah rutin saya lepas habis kuliah..balik umah dan lepas tentera saya nie kat luar pagar..yela..lepas dalam pagar kan habis lak bunga2 mak saya dikerjakan..huhu..biler kat luar nie makanlah banyak ane rumput pon korang nak..biler dah kenyang..rombongan lain lak menyusul.tkleh sekaligus nanti payah nak tangkap..

seronok biler mereka makan ruput..badan pon sihat dan jimat..yang penting tak payah nak potong rumput..