WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, October 6, 2009

GrEY'S fAMILI..




tapi sekor je dapat warna kelabu walao bapak die warna kelabu
Setelah lama menunggu dan mengumpul dana, akhirnya saya berjaya membawa pulang ke reban

buruk saya geng2 kelabu nie..walau benih kurik ada warna latar kelabu tapi nak gak tambah varietie..dapat wat balik seminggu belum raya ari tu..tapi nie baru ada maser nak update..huhu..ayam kecik lagi dan kalo kate bukan ayam baik pon tak kisah la..sebabnyer saya yang beli dedak gune duit sendiri..bukan gune duit orang pon..dan saya pelik kerana hanya blog saya sahaja diserang..blog lain aman sejahtera jer saya tengok..tak tahulah..padahal saya hanya breeder..bukannya perompak yang paksa orang beli produk saya pon..masalahnya sekarang..takder pon yang datang atau tepon kate macam2..bile time tengok ayam kat rumah saya takda plak yang komen..kurang2 amik gak sepasang buat balik..anyway saya amat menyokong anda dalam ape jua bidang dalam mengekalkan seni ayam baik ini..k,,daa..