WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Saturday, July 3, 2010

sok start kerja baru..

selamat malam..lama tak jenguk blog..kebelakangan nie sibuk layan orang yang dtang rumah cari ayam untuk buat main..peja dah katakan awal2 yang kalau nak ayam yang dah siap memang takder..kiter ni breeder je bukan broker..setakat nak beli pastu nak kene bela dulu tu ada la..sori sesangat..tu yang kadang2 biler ada orang kol peja akan tanyer nak yang jenis camner..burung pon ramai jugak orang risik..masalahnya nak pos..peja memang malas bab pos mengepos nie..tak nak timbul masalah di kemudian hari nanti..
bulan nie peja kena selesaikan:
 - intership..nak buat 3 projek dan sekali ngan laporan..
 - nak buat ujian sekali ngan laporan kajian tindakan..
 - mqa lagi ada yang tak stel..
- experiment baka baru..

buat pengetahuan semua..induk ayam laga yang muda2 sumer dah sold out..alhamdullilah lega..tinggal yang kecik2 jer..maknanya masa posting nanti takder la risau sangat..kena lepaskan walau tidak rela..