WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Sunday, June 19, 2011

TukaR itu, Tukar Ini..jaga line asal ayam serama!!!



salam semua..perkembangan yang sekata dan menarik bagi ayam serama seluruh Malaysia..
peja juga tumpang bangga kerana ketekunan dan kecekalan breeder baru yang begitu teliti membiakkan ayam yang mana produknya memang boleh dibanggakan..

bagusnya..banyak aksesori ayam serama yang dapat ditukar..tapi crossbreeding yang terlalu banyak menyebabkan tujuan asal ayam akan lari..maksudnya ayam yang untuk bergaya agak sukar untuk dihasilkan..ini adalah kerana ciri aksesori yang terlalu dipentingkan menyebabkan hanya aksesori yang kita dapat..nasihat peja if nak ubah aksesori hendaklah cari ayam yang sebaka untuk memudahkan kita mendapat hasil yang lebih baik..