WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Sunday, August 30, 2009

Anak EcHE...batang kaki sold out


anak ECHE..


nama : anak eche 29
asal : terengganu
umur : 9bln
berat : 2.4kg
rekod : 1x mng main balut
type : taji ori @ btg kaki (main balut)



SEMPENA BULAN YANG MULIA INI, saya ingin membuat satu promosi kepada anda semua tentang promosi jagoan saya ini..tapi ini dari cawangan reban saya di Kemaman la..mber saya jaga..beliau

merupakan seorang pembaka tegar yang begitu menitikberatkan R n D di dalam pembiakbakaan ayam sabung ini..walaupun begitu..oleh kerana juaranya tidak dapat membasuh ayam nya buat masa ini kerana masalah peribadi yang tak dapat dielakkan..beliau ingin mengofffer kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki ayam beliau ini..yela ka..ayam or lembu or biri2 laga sekalipun..kalo dah sapai tempoh kene pelaga kite kene pelaga gak kalo tak ayam tu kire jadi membzir la..bagi mereka yang bergiat dalam bidang ni tahu la kan..saya juga menyediakan serba ringkas biodata ayam2 ini untuk rujukan..selebihnya kene tanyer tuan nyer..saya pon tak berape ingat dah sebab lame tak jenguk..


sisik depan eche ini


sisik ular eche