WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, March 15, 2010

Barang BAru..aNK KeLaBU..


ayam pon tak bagi makan laiee..aku bawak kuar la anak ayam nak basuh sikit..letak la dalam serkap,,bukan main liar lagi..anak ayam nie anak bapak kelabu aku..kalau tengok bapak die tak cantik langsung..juz aku buat bapak sebab sayangkan darah yang ada dalam tubuhnya..
karang kalau semelih rugi plak..ni bukan ayam sabung..yang kiter leh semelih kalau tak baik..ayam sabung pon sama..kalau setakat semelih anak jantan yang tak baik tapi tinggal kan yang betine untuk menyambung warisan, aku raser teknik nie sama jer ngan bela baka yang tak baik..semelih sekali yang betine..kadang2 ayam baik dah..tapi disebabkan kebodohan tuan yang ayam jadi tak baik..

aku bukan kate kepada sesaper..dulu pon aku pon sama..mentang2 ayam dah menang, bawak balik letak dengan ibu.nak dekat nak berlaga balik baru tangkap dan lap sikit2 pastug pelaga balik..kalau kalah salahkan ayam..padahal diri sendiri yang kalah..takpela..tu kisah lama aku..

yang tak baik jadikan sempadan kan..

BIODATA SI EMPUNYA DIRI!!!
NAMA : AKU BAGI KELABU JUNIOR LAA..
UMUR : SEBULAN LEBIH JADI YATIM..IBU MESIN NYA KENE MAKAN KAT CIK MUS..
PATTERN : SLIM..
ROME: FOR SURE LA KELABU..TAPI KELABU MERAH NIE..
KAKI : KUNING BERKILAT