WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, March 15, 2010

KeDaTangan Yang DitunGGU..rombongan dari PAHANg..

jika sebelum ini

saya hanya mampu berbual dengan beliau melalui tepon..tapi beliau la yang tepon..semalam, tanggal 15 MAC 2010, saya dapat bertemu dengan beliau secara langsung..dah lama gak ngan beliau..rase dalam setahun lebih laa..tapi semalam baru jumpa..
tapi beliau tak bagi announcement nama..taknak glamour katenyer..dia adalah seorang pemain ayam tegar di tempatnya..kalau di tempat aku dah aku kenal plak kan..msg punyer msg..die temankan kawan die berkursus kat k terengganu..pagi tu die msg kate nak datang..
tapi tak janji lagi sebab time tu kat kuantan lagi..petang tu, aku besa laaa...petang2 mesti la kuar merewang..msg sekali lagi..jadi tak ni datng?? die kater jadi. tengah check in hotel n terus nak turun besut..

kul 8 malam..dah sampai kat jerteh..tapi nak uruskan hal sikit..die suruh aku bagi pandu arah..aku bagi la petunjuk ke rumah aku..pastu jap lagi die msg tanyer aku duk maner..bergegas la biler die mkol sekali dua..kuar bukak pintu umah terkejut aku..

die dah tercangak ngan dua buah keta..dan lagi excited nyer,..sebuah keta lagi adalah keta kawan aku..rupanya diorang datang sekali..
aku tak tahu nak kater apa..tak cakap banyak aku kerana terkedu..huhu..kuar minum..memang leh wat teori la orang Pahang memang peramah..bangga orang Pahang..die ni Orang Chenor..kuar la minum air..kawan die ni tak minat ayam tapi terpaksa la melagut dengar kiteorang berdiskusi..topik pasal ayam..kat kedai lak tu...

kul sebelas lebih, before die balik..yeler ari ni die ader kursus plak..tapi sempat la die datang ke reban buruk aku tengok apa yang ada..pengalaman yang dia ada semahunya aku korek..yela..orang lama mesti banyak petua kann.korang
mesti nak tahu sape orang yang datang nie..tak nak tahu pon takper..
die adala ABE ZAMJ dalam ganoi.com...yang bawakdie datang umah aku tu ARA KAKIPUTIH..
sekian...