WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Friday, December 2, 2011

semoga MasaLah Ini daPat diselEsaikan..

assalamualaikum..
letih nya sehari dua nie..semalam baru siap reban tempat bertelur ayam2 peja..tapi tak buat lagi partition2 nyer..
tapi nampaknya si rinting dan induk2 pon tahu yang reban nie untuk mereka bertelur tapi masih jakun gamaknya..

peja buat jugak reban bertelur nie sebab induk2 yang semakin bertambah..setakat bancian sekejap tadi..induk ayam laga matang aja dah 20 ekor..

memang masalah la untuk bertelur di tempat yang terhad..sampai terkopak kulit kepala untuk bertelur..ini dah masuk kes naya tuan nie..

so, berbekalkan kayu2 yang lebih buat porch kete..bapak peja pon buat la reban nie..peja amik port bahagian kemasan jer..

memang tak cantik la tapi kite bukan nak bertanding reban kan..lalalal..ayat sedapkan hati..

cara nie rasenya akan menyelesaikan kekusutan yang sedia ada setakat nie.