WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, December 29, 2009

SelAMAT tINGGAl 2009, PEnGAKHIRAN yANG bERBAloii..

banyak2 ayam..saya minat pattern ayam gini..cun la
bertindan2 sangkar ayam..huhu..memang meriah laa...
pelbagai cutting dan gaya ayam baru dapat dilihat..

SAYA SEDIKIT PON TAK MENYANGKA

yang mana saya sampai jugak ke bon kali nie..kalau diikutkan memang malas dan tak prepare langsung ayam untuk dibawa ke bon..bukan ape..ayam tak cantik rase segan plak nak bawak ke bon..
tapi ari Jumaat tu baru rase nak g ke bon..haha..teruz jemur anak ayam remaja saya..yang tu la ada gaya sikit..tak kisah la..

bawak ayam tu sajer jer..tujuan utama adalah nak tengok pattern ayam yang terbaru,..memang boleh dikatakan pattern ayam ganu yang banyak mendominasi pertandingan..best of the best disandang oleh Machine Gun KOta Bharu..kiter time daftar bagi tahu nama anak bauk..time mC panggil name die sebut anak Baling..tu yang presiden PERKAS tanyer saya asal mane..saya lupe lak nak kater asal Kedah..huuhu..

tahun 2010, AD Farm buat pertandingan kat K.Teganu pada 9 Januari nie..AD Farm la msg saya..tak tahu la sape tukang forwardkan msg tu..saya stat praktikum 10 januarI..tengok la dulu camner yer..