WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, May 10, 2010

Try Tengok..Terbaru..

makin lama berblogger makin..
seronok rasenyer..bukan ape..ni baru bali kelas..semalam ada orang nak mintak gambar urgent..nak produk the latest..so, sesuai dengan kehendak,...
snap la sekeping dua buat tatapan semua...kalau nak amik sumer mahu kene buat slot bergambar..ini gambar terbaru..amik pada pukul 5.45 petang..ayam tak cantik pun..tapi untuk mengisi blog sebagai pencetus idea..saya tengok banyak blog yang tak berupdate..mungkin diorang dah mendapat jaringan yang kukuh..pe pun syabas diucapkan..

biodata pemilik gambar ini :
status : bujang..
umur : 5 bulan :
ibu : si kuning baka man storm..dulu amik anak..
 bapak : kuning kumbang lilin..bapak mati kene sakit jantung..
adik beradik hanya 2 ekor..
perkembangan skang..tak bergaya sangat lagi sebab tengah galak nak ke betine..