WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, June 8, 2010

kOmuniKasi BerKesan..

sorie kengkawan..
semalam baru balik dari kampung..sesampai di rumah ayah baru bagi makan ayam..bIAsa la kalu tinggal lama sikit akan ada la yang demam kerinduan..so, peja pun menghabiskan masa dengan mereka ni sumer..lepas bagi mandi pasir dan makan rumput..

nak update blog..teknikal problem la plak..hari nie dapat setel..petang nie setel kan lagi mereka nie..cerita ni sebenarnya berlaku minggu lepas..hari khamis lepas..peja keluar makan ngan kengkawan tengah hari tu..tengah syok2 borak..mak tepon kata ada orang masuk air datang rumah..peja kata gini..lantak lah die nak maki hamun pon..peja sampai sekarang takleh nak detect die punyer problem..
ada ker datang rumah dengan dengan tak bagi salamnya terus masuk slow2 dan terus bukak pintu reban dan lagakan anak2 ayam peja..nie yang hangin nie..nasib baik mak peja sedar sebab dengan bunyi pintu pagar dibukak..yeler..orang perempuan mesti takut kan..
bapak peja plak takde la kunci pagar reban sebab baru lepas bagi ayam makan..
kalau bagi manusia yang waras la kan..korang raser wajar tak orang ni datang tanpa hello ke msg ke tetibe terus datang dan bukak pintu reban dan main2 dengan anak ayam orang..masa peja ada hawau nie takder la datang,.,.mane taknyer..aku dah sound hari tu..die memang set time masa peja duk institut die datang..die kata die kejer kat makmal kimia..peja tak suka buruk sangka kat orang tapi takut biler tak tahan kene buku dengan ruas..karang sesia jer..peja tak marah ada orang nak datang..anytie boleh datang tapi kene la bagitahu sepatah dan time peja ada datang lah..ok la..tak lama lagi peja dah nak kene posting..untuk menyelamat kan benih ayam2 peja dari terus pupus..peja nak jual dengan harga yang murah sesapa nak benih ayam peja..betine jantan semua nak letgo..sebelum peja dapat tahu kat ner dapat posting..kalau dah tahu tempat ane nak posting..tawaran berakhir..