WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Wednesday, January 19, 2011

HAkCipTA TerPeliHARa..

sori guyz..peja sibuk sikit kebelakangan nie..keje agak banyak..

by the way..mungkin bagi sesetengah orang peja cam poyo jer..(p.o.y.o = proud of your own)..aka syok sendiri laa..yeler..sebab biler letak video klip akan letak number fon or some text in my clips..

this is becos..hahaha..ada somebody yang amik video klip ayam2 peja or pics dalam blog nie n paste kat blog tanpa kebenaran saya secara langsung..

terus terang la..peja tak tahu sangat pasal internet bagai nie..aka buta iT laa..tak salah kan ngaku..

tapi takder la sampai nak saman sebab clip biasa nie..bukan clip lagu pon..tapi tak bez la..sebelum perkara yang peja tak suker berlaku...baik letak terus number fon kat klip kan..

kalau ye pon nak promosi awak nyer product..be gentle laa..letak product sendiri..tak payah la nak kondem budak cam peja nie..

tapi peja puji la majoriti otai2 yang hello peja banyak berkongsi ilmu baru..sama ada tersurat atau tersirat peja tak tahu..

tapi soie sesangat sebab kalau hello sekali nak deal harga dalam fon peja memang tak bagi laa..datang tengok ayam lu..pegang puas2..

gunakan ilmu anda untuk membuat pilihan yang tepat..

kalau betul kata nak ayam konform baik or konform cantik..beli jer kat bon..

ni tak..faham2 jer laa..kengkadang ilmu yang kita dapat tu kene percaya..amalkan..baru leh wat pegangan..

tiada istilah nak tipu or nak kelentong..selicik mane pon penipu tu takkan boleh menipu orang yang berilmu..

contohnya.biler kita pergi pasaraya laa..mesti ada salesgirls yang akan rekemen products kecantikan..ni contoh yang paling mudah dan jelas..

kita time tu nak beli minyak rambut..selalu kita beli minyak rambut R..minyak rambut R ni ok laa..melebatkan rambut la..macam2 la kebaikannyer..

tapi biler dah sampai kat pasaraya...biler dah salesgirls cantik datang rekemen kat kiter minyak rambut Y..kita mula lah hilang pertimbangan..kalau salesgirl tu pandai cakap..akan membeli la minyak rambut Y tu..tapi..kalau kita dah kata dan berpegang dengan prinsip bahawa minyak rambut R dah ok..why still buy the product???

so, ikut kata hati,,kalau berkenan jangan tunggu lama2,..just cash n carry..belajar dari pengalaman..tapi kalau dah 3 4 kali terkena pada benda yang sama..tu bukan salah penjual,runner mahupun ayam itu sendiri..