WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, January 31, 2011

oFFer terBUka Untuk semua PEntERnak ayam...jika BerMinAt....

sejak peja mengadakan lelongan terbuka..ramai broker dan juga breeder tidak melepaskan peluang ini untuk MEMILIH PRODUK YANG ADA..

tapi  masih ada yang masih ragu2 untuk datang..alasan jauh laa..bizi laa..takut tak berbaloi laa..tu peja bukan taknak tolong..tapi tak boleh tolong..ada yang ambik kesempatan nak ambik yang betina..peja tetap bagi tapi dengan harga yang biasa je laa...sebabnya betina terhad bilangannya..

buyer yang pernah ambik ayam 3 4 tahun dulu dan masih datang semula..peja tetap bagi murah sebab peja kat nak lelong kann..tiada sebab nak pegang harga..bukan nak tutup reban terus..tapi sebab peja pun nak dapat kerja di tempat baru..

dan peja kene la setup reban di tempat baru..yang memang tak cukup ciri2 memang peja dah potong..

maknanya..kat rumah peja nanti hanya akan ada sekor bapak dan ibu kandang untuk ayam siam sebanyak 8 ekor..

bagi yang masih konfius..peja bagi data dan harga yang anda boleh budget..peja tunjuk contoh ayam dan anda boleh datang tengok la sendiri ekkk...
 anak muda yang telah ada dalam perkup..macam nie..harga rm200 sekor..ada 4 ekor semuanya..harga borong rm700..
 anak 2 bulan lebih..4 ekor rm100
 rm150 sekor..
 keLAS camnie amik borong rm300 4 ekor...
 yang nie rm100 3 ekor..
 yang nie rm 100..peja bagi free sekor anak kecik..
ke Nak Yang Nie jerrkk...

untuk keterangan lanjut..boleh datang terus la..kalau tak laku pon peja akan hantar je ke tempat baru..dan harga akan kembali normal laa..