WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Saturday, September 24, 2011

BeLa Ayam pun ADa Tempat..terima kasih tv3

salam..terima kasih kepada sokongan anda semua..tidak dilupakan juga kepada kengkawan yang menyokong usaha peja untuk menjaga warisan seni negara kita..
ayam serama peja telah dipilih untuk menyertai segmen lensa..masa ni family memang tak percaya sebab mereka memang sama sekali menyangka yang pihak tv3 telah membuat temujanji dengan peja..masa nie peja tak berapa sihat..tu yang suara agak serak..pertemuan selama 2 jam akhirnya membuahkan hasil sekaligus menaikkan nama kampung peja..
lepas kuar jer berita tu..ramai betul orang kampung yang menelefon bertanya khabar...camner ko leh masuk tv3..peja pun takut nak jawab..ianya memang secara kebetulan..
tapi bagi mereka yang belum tengok lagi dan untuk kepastian..
anda boleh melayari laman portal tv3..
www.tonton.com.my..nanti tengok semula jika anda terlepas siaran..BULETIN UTAMA 24 SEPTEMBER 2011..