WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Thursday, December 30, 2010

gOOdByeeE 2010..WeLcome 2011

 nie mungkin post terakhir peja laa untuk tahun nie..
pasni terus post untuk 2011 la plak..

sedih nak meninggalkan tahun nie kerana banyak juga kenangan terindah yang berlaku sepanjang tahun nie..tapi 2011 diharapkan memberi lebih banyak peluang dan ruang untuk peja membetulkan kembali kesalahan yang dilakukan pada tahun ini..

tapi perubahan yang paling besar berlaku kerana peja mula melangkah setapak lagi ke hadapan iaitu ke alam pekerjaan di mana sampai sekarang peja tak tahu lagi di mana tempatnya..

banyak benda yang perlu difikirkan..tapi biarlah masa yang menentukan..tetapi ayam yang dibela sekarang akan terus dibiakkan walaupun peja dah berada di tempat lain..

biler dah ada kewangan yang sedikit tinggi peja berazam untuk mencari baka2 baru untuk menaikkan lagi ayam yang sedia ada..

projek lembu baka juga akan mula diteruskan kerana memang inilah impian peja dari dulu..

kritik saran dan tak kurang juga cabaran yang tersembunyi maupun terang-terangan peja telah terima seadanya..

oleh itu,,peja ingin meminta maap andai kata ada terkasar bahasa sepanjang anda membaca blog peja ataupun yang telah bertandang ke rumah peja..

selamat tahun bau 2011..