WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Sunday, December 19, 2010

MEnCArI PEmiLik BAru...URgENt..

kelabu nie sedang meluruh..oleh kerana peja dah penat melatih selama 2 bulan lebih..ingat nak masuk bon 25 hb nie tapi ayam nie meluruh la plak...
so, sesapa yang memang serious nak main ayam nie untuk tahun 2011..leh la lamar nyer cepat2..jangan rase rugi sebab ayam nie tak perlu dilatih lama2 dah sebab ayam memang bergaya di meja..

cumer kena jaga makan minum nyer je laa...
k, sesapa yang nak cepat hubungi peja k..