WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Friday, December 10, 2010

y.E.s.... Year End Saleee....

salam kengkawan..urgghhh..ngantoknyer..tak tido petang kan..huhu..ni pon gagahkan diri sebab nak huraikan kekusutan yang melanda fikiran sesetengah kengkawan peja..ada yang tepon tanyer...peja tak buat promosi akhir tahun  ker?tak nak lelong ker ayam2,,kan nak posting nanti? jual murah2 dah la kat sayer..boleh??

gini la..peja memang setiap tahun buat promosi, lelong pon sama..kalau berkenan datang jer..jangan sogan2..tapi jangan marah la sebab peja akan suruh anda basuh kaki lu k..mintak maap sesangat sebab nie untuk kebaikan bersama.. harap faham laa ekkk..

bukan basuh satu badan pon,..basuh tapak kasut or selipar jer..nak balik tu basuh la sekali lagi kalau lekat najis..ni pencegahan bersama laa..

tak berapa hari lagi tahun 2010 nak berakhir..peja pon sedih campur berdebar la nak tunggu surat posting menghadap ke rumah..sekarang nie memang banyak spend time kat reban especially malam laa..siang peja banyak buat keje lain..perkukuhkan ilmu sedia ada untuk persediaan alam pekerjaan nanti..

ok laa.ayam ada lagi kalau sape nak murah..tapi datang cepat laa..booking tak acii ekk..datang, tengok, amik dan bawak balik terus..
 ni anak ayam duk ramai2 lagi..kalau sapa nak cepat datang amik..
 body panjang..bulu puteh salju..
jantan nie..harga lelong