WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, December 21, 2010

KEtiP PAma..

hhaaaa...ni dia barangnyer..selection dibuat selama nak dekat setahun jugak untuk memilih anak muda untuk diketengahkan..bukan orang tak nak tapi yang berkenan semua geng2 jauh..kalau ikut nak pos..memang lama dah lengang reban peja..

ni korang dah tengok die berlaga masa kecik..ayam memang kaki asyik naik jer..pantang renggang sikit berdesup naik..tapi kalau salah basuh setakat tendang angin jer laa,..
 ni baka pama,..tapi takder mainan reverse..nie yelaa..main di kembon kecik boleh laaa..
 ni memang pattern ayam kaki la..ekor cam ayam kampong..perghhh..kalaulah aku duk belah pantai barat..
tak lawan gu lagi..peja tengah bagi masuk isi..sayang la adu masa ayam tengah masuk isi..kesian die..tak pepasal hilang selera makan..