WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, September 28, 2009

anak Limbat..baka kunta kintir.


skangni induk nie tengah direhatkan,..yela..elok2 ngeram reban terbalik..

dah kire mujur leh stay atas meja agi..haha

bukan main payah ha nak amik gambor..

ayam nie merupakan anak yang yang dihasilkan oleh ibu rumah saya..saya sebenarnya tak reti nak bagi name kat pet nie..yela...ayam seratus lebih ada..jenuh bagi name la..tapi org kate kiter ni penternak..lagi banyak ternakan lagi hepi rase...

ni sebenarnya baru balik kelas..kawan2 yang minat ayam serama dan sabung pon makin bertambah..bes rasenyer...ilmu yang kita bagi kat org lain tu mungkin dapat kat kiter balik..induk nie merupakan kakak kepada anak B yang telah terjual dengan terpaksa kepada orang Kedah..citernye gini..

saya ada la bagi kat kawan saya sebab die kater nak basuh buat bertanding..saya mintak la duit jagung..pastu die jualkan ayam nie tme orang dari Kedah datang umah dier..sifat ayam nie adalah masih lagi liar walau diasuh dari kecil..