WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Saturday, September 26, 2009

my aRmY..


ni mase saya dah minggu akhir..diorang kononnya nak buat aktiviti bebas la..

href="http://3.bp.blogspot.com/_jB9bkNMhwUs/Sr73ES6xhEI/AAAAAAAAAhY/qqZUwDD1rb0/s1600-h/DSC03609.JPG">
time nie diorang xnak belajo kat kelas..so,aktiviti nie la yang diorang suka..
aii...ponin palo den nak layan dak2..macam2 kerenah..ada yang malas nak belajar, suka menyampuk,merajok dan

seribu satu kerenah lagi..perangai mereka nie menjadi2 la biler lecturer datang observe saya...
tapi nak buat camner kan..dah keja kiter jadi cikgu..huhu..anyway biler tensen di sekolah balik umah tengok ayam..tapi bile balik tengok ayam tak sihat jadi makin tensen la..