WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Monday, September 14, 2009

bila rama-rama terbang rendah..


rama-rama takleh terbang tinggi..


NAME NYER AN NUR QAISARA INSYIRAH..


bizi la ngan assignment..ayam2 pon tak terjaga kat umah..hujan dah stat turun,,..dah la shoping tak sempat

this is a first post yang bukan ada kaitan ngan ayam-ayaman yang ada kat umah saya tapi pasal dak gemuk yang suka bagi makan kat ayam2 kat reban saya..skang nie dah boleh jalan dah sikit2.. nak amik gambor ayam pon takder moood dah..bizi ngan aktiviti yang bosan..so, amik jer gambor dak nie letak je dalam blog..sowi guyz..saya ader banyak info yang nak kongsi ngan korang tapi sabar ya..

sayap nie actually nak beli sebagai ABM masa praktikum nanti..tapi try r lu sesuai ke tak..bulan RAmadhan nie sungguh bermakna bagi saya kerana leh dapat duit lebih untuk raya walaupun terpaksa melepaskan anak2 yang disayang kepada orang lain..huhu..tapi mintak2 la bleh buat lagi anak2 gitu..ayam serama paling laku bulan pose nie..mungkin sebab orang nak bawak masuk bon kot..saya ada sekor jer yang sedang dilatih secara intensif untuk 10 oktober ini..test benih sendiri dengan duit sendiri la plak..asyik org je dapat name..biler kiter nak glamor kan...