WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, September 29, 2009

induk reban..anak titir


ANAK TITIR GUE..TAK RETI LA NAK LETAK NAME SEDAP..


ROME KELARAH..IBU PATTERN TARIK TENGKUK..BODY TAK ROSAK DAN AYAM TAK PAYAH BAIKI..BERTELUR DAN JAGA ANAK NGAN BAIK..


PANDANG DEPAN SIKIT..

dalam sebanyak ayam umah saya..hanya dua ekor ibu yang saya amat sayang kerana bukan kerana ibu nie cantik sangat tapi keluarannya

memuaskan hati dan yang penting boleh dikacukkan dengan mana2 pejantan dari pelbagai baka..saya memang bela masyuk induk nie sebabnya saya dapat dulu tak payah tapi semasa tuan die macam tak percaya ngan kebolehan saya..kira alaa, dak baru nak main ayam..kelas die bela baka reject kiter je la..sampai tahap tu orang perlekeh kiter..ada tu...alaa die takda ayam comey..ayam yang kiter nak semelih pon die amik..hahaha..skang amik kau..induk ni dah nyawa2 ikan masa saya wat balik lu..anda bayangkan..telur die pecah dalam perut..

dah takdir Tuhan nak bagi umur panjang..saya berubatkan die..last2 bertelur..tetas kiter bawak anak induk nie berjalan umah tuan asal..terkejut gak la tapi buat natural sdah..huhu..PATERN TERKINI DAH tapi kalo tak pandai bela ayam leh cepat rosak..tengok la die tarik camner..memang tak wat tanding tapi anak tine die nie lagi kecik dan bertelur..