WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Tuesday, November 10, 2009

baru lepas Pisah Ngan PArtner..kumbang LilIn


SAKIT LAGI NIE SALIN BULU..

DEKAT SIKIT YA..

SATU SUT KUNING ..BULU JENIS BASAH
MUDA-MUDA LAGI DAH JADI BAPAK..

saya kalau dah sayang memang kesian kat ayam la..bukan ape..masa die tengah galak bergaya..kiter terus bagi ibu..induk la..ne taknyer..induk banyak kat umah..

tu yang slow sikit tu..sebelum nie saya pernah publish gambor die nie tapi ngan induk..hari nie baru pindahkan letak seekor diri kerana induk dah stat ngeram..mandikan sikit je sebab nampak hari cam nak ujan..

cabut bulu rosak dan bagi makan maajun..kebetulan ada kemera snap la sepic dua..

baka ni saya amik kerana pattern cutting slim bulu cepat..kelemahan ayam bulu nak lebat sikit tapi basah,..faham tak..tak faham kene helo tanyer..

kacuk kan dengan ibu baka ganu yang bulu kuning dan singkat..ibu yang dah matang betol la..supaya nak anak ikut ibu dari segi gaya tapi aksesori ikut bapak..boleh??

tengok la anak die nanti..