WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Thursday, November 5, 2009

BILER lAYANG-LAYANG TERPUTUS TALI NYA..


ni PENONTON TERHORMAT..LEH LA DAPAT NO. 2 TIME NIE.. SERONOK KORANG YE DUK TEMPA TEDUH..

NI FAHMI..DIE KONON TUKANG AYUN WAU YANG HEBAT LAA..

WAU SOBEK NIE..

NIE PLAK WAU CANTIK..TAPI TAK NAIK PON.

PE2 HAL DAFTAR LA LU..AKU AMIK KATEGORI WAU NAIK JER..
jangan tak tahu..walau saya nie penternak ayam laga tapi

tapi saya pon minat gak mainan lain..contohnya main wau nie..ni kat institut la..jenuh aku cari buluh nak wat wau..

akhirnya dengan bantuan sepupu, siap gak la wau nie..ni pertandingan wau naik dan wau cantik ..tapi yang aku geramnya ada lak saringan..tu yang aku bantah tu..alasan nyer nanti penuh sesak..memang la..kalao pertandingan peringkat international pon, tak da nyer nak wat saringan bagai..ni setiap saringan 5 biji wau..wau ada 4o lebih..wau cantik pon ada sesi menaikkan wau..kalo tau aku masuk wau cantik jer..

at least leh tunjuk skill yang terpendam lame..nak main tepi umah nanti org kampong kutuk lak..tapi before hari pertandingan ni, ada gak main tepi umah..siap bangla singgah lagi main sekali..kat umah aku skang banyak bangla..

diorang keje kilang..ari tu sekali pak sedara aku bawak datang reban aku..die kater bangla nak beli ayam..aku bengang la..aku bukan bela ayam kampong..so, aku kater jer ayam tak jual..orang dah booking..pas bangla tu bla..memang kena sound la pak sedara aku tu..huhu

wau ni warisan kiter..kalau kiter sendiri tak popularkan warisan ini akan hilang ditelan zaman..