WELCOME 2 EXOTIC BANTAMS BREEDER DOT BLOGSPOT!

ProDUk REbaN saya..

bagi ayam siam, setakat ini saya telah membiakkan baka ayam siam yang memenuhi ciri yang saya kehendaki..oleh itu, baka yang ada adalah bangkok,mathai,pattani,dan ganu asal..namun begitu, banyak hibrid telah dihasilkan untuk memenuhi perkembangan kualiti ayam laga..

bagi ayam serama yang kecil molek, saya berusaha untuk menghasilkan bukan sahaja ayam yang boleh dijadikan ayam tanding malah berusaha untuk menghasilkan baka yang kuat daya tahan terhadap sindrom ayam cacat @lari chasis..baka asal seperti limbat, tok uban dan juga hussin kijang telah dicrossbreed secara teratur dalam menghasilkan baka ayam yang bermutu..

PEJA MEMPUNYAI KEPAKARAN UNTUK MENGEMBALIKAN KECANTIKAN AYAM ANDA. KHIDMAT PEMERIKSAAN KESIHATAN DAN PETUA ADALAH PERCUMA..

peja - 0139429276




Saturday, November 14, 2009

sYuKUR..DAPAT baLIK bAKA ASAL...


TENGAH MELURUH..BARU MENYULAM BULU BALIK..NIE TIME BARU HABIS UJAN..


POSING MENDADA...PEACE..

TAK SELAM tAPI MENGANCAM..BAKA 3 DARAH DALAM TUBUHNYA..

HUHU..LEGA

bertungkus lumus nak dapatkan balik genetik nie..bukan ape..malas menjadikan saya segan untuk mengumpul balik genetik asal nie..nak kacuk ngan tine tu.nak tunggu kuar anak..nak tunggu jadi bapak..sangat menyakitkan..

ingat nak beli..modal tak cukup..tup2 dapat free jer..tuan die bagi free sebab die kater ayam lambat..saya menerimanya la dengan redha dan gembira..

yang tiner bersepah ada..cumer kalao jantannyer takder nak kuar anak cam ner kan..tapi buat masa skang saya baru cross ngan tine benih ganu..sebab betine baka asal sumer tengah bagi kat pasangan masing2..

kalo koang tengok ayam nie memang tak cantik,ayam body lambat dan tak selam pon..tapi saya memang nak baka nie sebab anak2 die senang jadi..taknak promote lebih2 kan orang kater puji diri sendiri plak kan..tengok je la..anak2 yang skang pon ader je jadi tapi try dan error la,..

banyak bergantung pada ibu kandang dan ibu test..belah bapak saya memang harapkan bapak nie..